חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך אפשר לקבל החזרים ממועדון מכבי ווינס?

אם הייתם שומעים שיש לכם אפשרות לרכוש כל מיני מוצרים ולבצע כל מיני עסקאות בסכומים משתנים, ומתוכם לקבל החזרים ישירות לחשבון הבנק שלכם – הייתם מאמינים? ובכן, עם אופציית ה-CASHBACK של מועדון מכבי ווינס אתם מוזמנים לעשות בדיוק את זה! מועדון מכבי ווינס מזמין אתכם, אוהדי קבוצות מכבי, להצטרף למועדון שנותן לכם יותר, ומאפשר המשכיות של פעילויות קהילתיות וחברתיות של המועדון. אז איך עושים את זה? פשוט מאוד – כל הפרטים כאן בפנים.

מועדון מכבי ווינס – מועדון לווינרים בלבד

אם עד היום חשבתם איך אתם יכולים לקחת חלק פעיל בפעילות של קבוצת מכבי, ולא רק להיות אוהדים מיציע מס' 11 – עם מועדון מכבי ווינס אתם מוזמנים לעשות את זה. ההצטרפות למועדון הופכת אתכם לווינרים של ממש, עם מגוון הטבות ברשתות המובילות ביותר בארץ ובעולם, החזרי CASHBACK ישירים לחשבון הבנק שלכם, וחסכון של מאות עד אלפי שקלים בחודש.

בהצטרפות למועדון אתם גם תורמים באופן ישיר למגוון הפעילויות של קבוצת מכבי, שדואגת לפתח ולקדם ספורטאים צעירים, לבצע פעולות תרומה שונות ועוד.

איך זה עובד?

מועדון מכבי ווינס עובד בצורה פשוטה ביותר, וכל מה שתצטרכו לעשות כדי להצטרף אליו הוא כמה פעולות פשוטות ביותר:

  1. היכנסו לאתר האינטרנט של מועדון מכבי ווינס – אתר נגיש, מפורט וברור.
  2. לחצו על כפתור ההרשמה.
  3. השלימו את הפרטים האישיים שלכם, ובחרו שם משתמש וסיסמה שילוו אתכם בכל כניסה מחודשת לאתר.
  4. זהו! אתם בפנים. עכשיו כל מה שתצטרכו לעשות הוא להתחיל לרכוש בצורה חכמה מבין מגוון רשתות וחנויות, כמו ללין, ASOS, קסטרו ועוד, ולהתחיל לצבור את הכסף שלכם בחזרה, שיופיע מול עיניכם בחשבון הבנק שלכם. תהנו!