חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפשרויות שונות של הענקת מתנות לאביונים

הענקת מתנות לאביונים כבר מזמן הפכה לאחד הדברים החשובים והמרכזיים במדינת ישראל. בין אם לקראת חג הפורים, בו הענקת מתנות לאביונים היא מצווה של ממש, ובין אם בזמני שגרה – כדאי שתדעו אילו אפשרויות קיימות עבורכם כדי לתרום מכל הלב, ולפי היכולת האישית שלכם. הנה כמה דברים שכדאי שתכירו בנושא, אז בואו נצא לדרך.

הענקת מתנות לאביונים באמצעות כספים

לקראת חג הפורים, משפחות נזקקות רבות ישמחו לקבל תרומה כספית בתור מתנות לאביונים. התרומה הכספית תוכל לאפשר לאותן משפחות לרכוש ציוד רפואי, ביגוד, מכשירי חשמל ומזון שיאפשרו להן להתקיים בכבוד, גם בטווח של כמה ימים וגם לטווח ארוך יותר.

מזון חם או יבש בתור מתנות לאביונים

אחת הבעיות החמורות של אנשים נזקקים היא בעיה של תזונה. אותם אנשים נאלצים להתקיים מארוחה אחת ביום, ולפעמים אפילו זה לא. אם תעניקו מתנות לאביונים בצורת ארגזים עם מזון יבש או חמגשיות עם ארוחות חמות שתכינו בעצמכם, תהיה זו תרומה ענקית שתוכל לספק להם תחושת שובע שאליה הם כלל לא רגילים.

בגדים ומכשירי חשמל בתור מתנות לאביונים

מבין הדברים שהכי חסרים למשפחות הנזקקות ניתן למצוא בגדים במגוון מידות וכן מכשירי חשמל לצרכי חימום הבית, קירור הבית, חימום אוכל, אחסון אוכל בקירור ועוד. הענקת מתנות לאביונים בצורת מקררים, תנורים או מזגנים יכולה להיות נהדרת, כמובן לצד הענקת בגדים במידות לילדים ולמבוגרים.

יצירת קשר עם מאיר פנים בדרך להענקת מתנות לאביונים

ארגון מאיר פנים הוא ארגון שפועל בקדחתנות על מנת להעניק למשפחות נזקקות רבות ברחבי הארץ תנאי מחייה טובים, הן מבחינת אוכל, והן מבחינת מכשירי חשמל, ביגוד, רהיטים ועוד. צרו קשר עם הארגון ותוכלו לקחת חלק בהענקת מתנות לאביונים שיגיעו בדיוק ליעדן.