חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם לספורטאים קיים פתרון כמו כתב שירות שמיועד במיוחד עבורם?

אנשים רבים במדינת ישראל עוסקים בספורט בצורה חובבנית או מקצועית, ולא חושבים על רגעים כמו פציעות, החלמה וטיפולים. לצערנו הרגעים האלו הם רגעים נפוצים ביותר, ולא מעט ספורטאים וספורטאיות, חובבים או מקצועיים ככל שיהיו, מתמודדים איתם לאורך תקופת הפעילות שלהם. אם גם אתם מגיעים מתחום הספורט, תדעו שהיום קיים פתרון עבורכם בדמות כתב שירות לספורטאים, שכולל בתוכו את כל מה שדרוש לכם על מנת להתאמן בביטחון מלא. אז למה כדאי לכם להצטרף אליו כמנויים עוד היום? הנה כמה פרטים חשובים.

כתב שירות לספורטאים – בדיקות מניעה לצד טיפולי ריפוי

בראש ובראשונה חשוב לציין שלא כל כתב שירות לספורטאים דומה לאחר, אולם כתב שירות לספורטאים שהוא מקצועי ואיכותי יעניק מענה על כל מיני צרכים רפואיים ששייכים באופן ספציפי לספורטאים. אם נסתכל על כתב שירות לספורטאים של חברת MyDoctor, לדוגמה, נגלה שהוא כולל בתוכו בדיקות מניעה כמו בדיקות אולטרסאונד, בדיקות צילום חזה, בדיקות ארגומטריה ועוד, לצד טיפולי ריפוי כמו טיפולי פיזיותרפיה, טיפולים בתא חמצן ועוד.

לצד כל אלו, ניתן ליהנות במסגרת מנוי לכתב שירות לספורטאים של MyDoctor גם מייעוץ דיאטטי או תזונאי, מייעוץ מטעם רופאים מומחים בתחומי האורתופדיה והקרדיולוגיה, מטיפולי הידרותרפיה וכן מאביזרים אורתופדיים שונים.

לוותר על כתב שירות לספורטאים? תשכחו מזה

ברגע שהספורט מהווה חלק בלתי נפרד מהחיים שלכם, בין אם במסגרת אימונים בלבד ועל אחת כמה וכמה אם גם במסגרות תחרותיות שונות, אתם לא יכולים לקחת סיכון בכל הנוגע לבריאות הגוף שלכם. בהצטרפות כמנויים לכתב שירות לספורטאים אתם מוזמנים להנות מכל אלו ולהמשיך להתאמן בראש שקט, בידיעה שעל כל מקרה שלא יבוא – יהיה לכם פתרון זמין ונגיש.

 

לחצו כאן למאמר עם ישי קמחי