חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההבדל בין פילאטיס מזרן לבין פילאטיס מכשירים בתל אביב

פילאטיס היא צורת פעילות גופנית המתמקדת בגמישות, כוח ונשימה. היא מבוססת על הרעיון שרוב פעולות היום-יום שלנו מתבצעות בישיבה או בעמידה, מה שעלול להוביל ליציבה לקויה ולחוסר איזון בשרירים.

אימון פילאטיס מתחלק בדרך כלל לשתי קטגוריות: עבודת מזרן ועבודת מכשירים. 

פילאטיס מזרן

פיאלטיס מזרן כולל תרגילים שניתן לעשות על הרצפה או על מזרן. המזרנים עשויים מקצף או גומי ללא קפיצים כך שניתן להשתמש בהם על כל משטח. הם גם מעוצבים עם משטח מונע החלקה מטעמי בטיחות.  ניתן להשתמש במזרנים לביצוע תרגילים כמו מתיחות ושכיבות סמיכה, כפיפות בטן והרמת רגליים עם שימוש באביזרים לפילאטיס כמו לוחות קפיצים. אלו עשויים לרוב ממתכת או עץ ומגיעים באורכים שונים לרמות קושי שונות. ניתן להשתמש בהם לתרגילים כמו עיגולי רול אפ.

פילאטיס מכשירים

פילאטיס מכשירים משמש כדי לעזור לאנשים לשמור על מנח נכון, לשפר את היציבה שלהם ולהגיע לכושר טוב יותר. מכשירי הפילאטיס שאנשים משתמשים בהם לאימונים התפתחו עם הזמן וכוללים כעת פריטים כמו מכונות רפורמר, כסאות וונדה, טרפז ועוד.

פילאטיס מכשירים הוא מכשיר שעוזרת לעשות תרגילי פילאטיס מסורתיים. למכונה קפיצים וגלגלות שעוזרים  לבצע תרגילים מבלי להעמיס משקל על המפרקים. כיסא הפילאטיס לדגומא, הוא כיסא כושר עם רצועות לידיים ולרגליים, כך שתוכלו לבצע תרגילים שונים ללא צורך בשימוש במשקל הגוף או במומנטום.

היתרון הגדול של פילאטיס מכשירים

פילאטיס מכשירים בתל אביב אינו מיועד רק למקצוענים או לעשירים. זוהי צורת פעילות גופנית שיכולה להיעשות על ידי כל אחד וכולם, מילדים ועד מבוגרים ומקשישים ועד נשים הרות.

השימוש במכשירי פילאטיס אינו מוגבל לבעלי מוגבלויות או מצבים נוירולוגיים כי כל אחד יכול להפיק ממנו תועלת. זה הוכח כמגביר את יציבות וגמישות הליבה, סיבולת שרירים וטווחי תנועה במפרקים אשר בתורו עוזר להתמודדות עם המחלה.