חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה תרגילים לחיזוק רצפת האגן צריך לבצע בשביל לקבל תוצאות?

כמה תרגילים לחיזוק רצפת האגן צריך לבצע בשביל לקבל תוצאות?

ביקרתם אצל פיזיותרפיסטית רצפת אגן והתבשרתם שאתם צריכים לבצע תרגילים לחיזוק רצפת האגן? ובכן, אתם יוצאים עכשיו לדרך שיכולה להתפרש על פני כמה וכמה חודשים בדרך לתוצאות. יצאנו לבדוק כמה תרגילים לחיזוק רצפת האגן תצטרכו לבצע על מנת להגיע לאותן תוצאות, וגילינו מספר אסטרונומי. רגע לפני שאתם נבהלים, אל דאגה – יש לזה תחליף מעולה.

תרגילים לחיזוק רצפת האגן – תתחילו לעבוד

כדי לקבל תוצאות, תצטרכו לבצע לא פחות מכמה אלפי תרגילים לחיזוק רצפת האגן. כל תרגיל יוביל אתכם לכמה כיווצי קיגל בלבד, ועל מנת לקבל תוצאות תצטרכו להגיע לכמות של עשרות אלפי כיווצים. מכאן הנוסחה היא פשוטה, ואתם בוודאי מבינים כבר בעצמכם שתרגול עצמאי הוא לא ממש אידיאלי עבורכם.

אז מה אפשר לעשות?

במקביל לביצוע תרגילים לחיזוק רצפת האגן, כדאי לכם מאוד ליצור קשר עם חברת MyDoctor. החברה משווקת באופן בלעדי בארץ את ה-eChair – כיסא אלקטרומגנטי שמאפשר לכם להנות מכמות של 11,000 כיווצי קיגל בכל טיפול, בסדרת טיפולים הבנויה מששה מפגשים בלבד. באופן הזה, התרגילים העצמאיים שלכם יהוו תמיכה לחיזוק השרירים, אולם את מסת הכיווצים העיקרית תוכלו לקבל מהכיסא, במינימום מאמץ ועם מקסימום תוצאות.

זה הזמן שלכם לעשות צעד אל עבר הבריאות האישית שלכם, וליצור קשר עם חברת MyDoctor לתיאום הטיפולים. אל תוותרו, אנחנו בטוחים שתצאו מרוצים!