חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו המספר הממוצע עבור מחיר שמלת כלה בשוק היום?

בחיי היום יום שלך את בוודאי נוהגת לעשות סקר שוק, על מנת לדעת איפה הכי משתלם לך לקנות את המוצרים והפריטים שאותם את צריכה. בין היתר, כנראה שיצא לך להשוות בין מחירים של ספות, מחירים של בגדים וגם מחירים של שירותים מסויימים, ועכשיו לקראת יום החתונה הקרב שלך את בהחלט צריכה לעשות גם את ההשוואה הזו בין שמלות כלה שונות. יצאנו לבדוק בשבילך מהו המספר הממוצע עבור מחיר שמלת כלה בשוק היום, כדי שתדעי לקראת מה את הולכת ולמה כדאי לך להתכונן.

מחיר שמלת כלה – טווחים גבוהים וטווחים נמוכים

חשוב לציין שלא נוכל לנקוב כאן במחיר ספציפי שאליו תצטרכי להתכונן, משום ששוק שמלות הכלה הוא שוק שמלא באפשרויות, סטודיואים, דגמים ובהתאם גם מחירים. לצורך הדוגמה, הטווחים הנמוכים של מחיר שמלת כלה עומדים על בין כ-4,000 שח ל-7,000 ש"ח, לעומת הטווחים הגבוהים של מחיר שמלת כלה שיכולים לעמוד גם על בין 10,000 ש"ח ל-20,000 ש"ח, ולעיתים אף יותר.

איך לקבל מחיר שמלת כלה משתלם?

אז כמובן שאת יכולה לבחור לאילו מן הטווחים את רוצה להשתייך, אך אם את מעוניינת להשקיע סכומים נמוכים יחסית – תצטרכי לבחור בסטודיואים שכן מציעים שמלות במחירים כאלו. כמובן שהמחיר הנמוך לא חייב להעיד על איכות השמלה, שכן קיימים סטודיואים עם מחיר שמלת כלה אטרקטיבי במיוחד ושומרים במקביל על איכות גבוהה.

ההמלצה שלנו היא ליצור קשר עם סטודיו קלייר שבכפר סבא, שמייצר קולקציות עשירות ביותר של שמלות כלה, לצד מחיר שמלת כלה שלא עולה על 3,900 ש"ח בלבד. תאמי את הפגישה שלך בסטודיו ואין לנו ספק שתתאהבי גם בעצמך, והכי חשוב – מזל טוב ענק ליום הגדול שלך!